Retourneren en Ruilen
Bent u niet tevreden over uw aankoop of is het stuk? Wij lossen het samen met u op.
Alle voorwaarden op een rij:
- 14 dagen bedenktermijn, ingaande vanaf de dag na ontvangst van uw product.
- Product ruilen? Na ontvangst retour, verzenden we de volgende werkdag uw nieuwe product.
- Geld terug? Na ontvangst en verwerking van uw retourzending zal het bedrag (inclusief eventuele standaard verzendkosten) binnen 14 dagen teruggestort worden op uw rekening.
- Heeft u verzendkosten betaald en wilt u retourneren? Dan betalen we de productkosten incl. de reeds betaalde verzendkosten terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
- Wilt u uw bestelling retourneren? U stuurt ons een e-mail, waarin u ons op de hoogte stelt welk product u wenst te retourneren. Ook vermeldt u het artikelnummer en het ordernummer van de bestelling. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
(download hier het modelformulier-voor-herroeping-3)
Wat kunt u van ons verwachten
Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, sturen we u een bevestiging per mail. Vervolgens gaan we voor u aan de slag.
Wilt u uw geld terug?
- U stuurt ons een e-mail, waarin u ons op de hoogte stelt welk artikel u wenst te retourneren. Ook vermeldt u het artikelnummer en het ordernummer van de bestelling.
- U stuurt binnen 14 dagen het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat, verpakking en ongebruikt terug met een kopie van uw factuur, uw ordernummer en het IBAN nummer. Na ontvangst en verwerking van uw retourzending zal het bedrag (inclusief eventuele standaard verzendkosten) binnen 14 dagen teruggestort worden op uw rekening.
- Retourartikelen dienen in perfecte staat te verkeren. Bij zichtbare gebruikssporen of ontbrekende onderdelen heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deelvergoeding.
- Zijn er ook uitzonderingen? Ja, voor sommige gevallen geldt er een uitzondering waardoor het product niet geretourneerd kan worden: Hygiënische producten zoals onder andere toiletverhogers, toiletstoelen, sokken, incontinentieproducten, kussens, gipshoezen en stomaproducten kunnen, wanneer de verzegeling is verbroken, niet geretourneerd worden.
Maatwerk; producten die voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.
Inbouw en/of installatie; wanneer een product reeds gemonteerd is en weer gedemonteerd moet worden en daarbij beschadigd raakt.
Als door het retourneren van artikelen uit een bestelling van meerdere artikelen, het totaalbedrag van de behouden artikelen onder de €75,- komt, dan worden de verzendkosten van het aan u terug te betalen bedrag ingehouden.
Beschadigde producten.
Heeft u een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, door te mailen naar info@medisale.nl of te bellen met telefoonnummer 0492-849929. Wij doorlopen samen met u de procedure om het artikel te retourneren. Wij zullen uw nieuw product naar u verzenden wanneer wij het beschadigde product binnen gekregen hebben.
Bedenktermijn en Retourtermijn
U dient te allen tijde de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. U heeft dus wel 14 dagen de tijd om te bedenken of u het product retour wilt sturen en hier melding van te maken. U dient dan wel binnen 14 dagen na deze melding het product retour te sturen. Stel u meldt het na 10 dagen, dan heeft u daarna 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen.
Retouradres:
Ter attentie van: MediSale
Straatnaam / nummer: Pastoor Wichmanshof 9
Postcode / Plaats: 5706TR Helmond